Koral gotowy do lodowego sezonu

Logo marki z nowym hasłem, bestellerowe pozycje oraz 21 nowości - to propozycje marki na ten sezon.

Tegoroczne logo marki ma nowe hasło "Anytime, Anyplace", czyli "o każdym czasie i w każdym miejscu", które obok "Zawsze jest pora na lody Koral" będzie charakteryzowało firmę i jej produkty w tegorocznych działaniach marketingowych.

W ofercie na nadchodzący sezon znajdą się bestellerowe pozycje marki – np. Lody Koktajlowe, Iza, czy Kostka Śnieżna.

- Z roku na rok pojawiają się nowe firmy, które próbują swoich sił na trudnym rynku lodowym. Obserwujemy jak w niepamięć odchodzą nowości, które lansowane były na najbardziej popularne lody w sezonie. Oczywiście w naszym portfolio też zdarzały się pozycje, które zniknęły, ale dzięki temu, że na polskim rynku jesteśmy już ponad 40 lat wiemy wiele o gustach Polaków i dbamy o to, aby utrzymywać te linie lodów, które nasi konsumenci pokochali i do których chętnie wracają - mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral.

- Dlatego nie wprowadzamy na siłę nowości i nie prześcigamy się w coraz to bardziej egzotycznych smakach. Mamy świadomość, że konsumenci lubią być zaskakiwani, szczególnie w lodach impulsowych i kulkach, dlatego wprowadzamy też bardziej wyszukane nowości, jednak z naszych obserwacji wynika, że Polacy najchętniej wracają do znanych smaków i takie chcemy im nieustannie oferować - dodaje.

W tym sezonie w portfolio marki Koral nie zabraknie również serii Grand, która zostanie wzbogacona o wersję Exotic, czyli lody o smaku śmietankowym w polewie sorbetowej z maracui, a także bestsellerowej linii Koral Ice Coffee, która najbardziej przypadła do gustu konsumentom w wersji Cappucino. Najbardziej znane lody marki Koral – Koktajlowe i Iza – zostaną zaprezentowane z nowym gadżetem, będzie to składana łyżeczka dołączona do opakowania.

Z kolei linia lodów Oskar pojawi się w nowych, kolorowych i designerskich, określanych mianem patchwork’owych opakowaniach dedykowanych młodzieży, która jest głównym konsumentem tej linii. Top Milker również wraca w nowej odsłonie - w ciekawym graficznie opakowaniu w kolorze turkusowym, który na dłużej zagości nie tylko na odświeżonych opakowaniach, ale również wśród gadżetów reklamowych Koral.

Impulsowe nowości to linia TOP Sorbet – lody sorbetowe w dwóch smakach: kwaśna lemoniada i bananowe w mlecznej czekoladzie. Pojawi się również nowość wodnych lodów Solo - czarna herbata o smaku brzoskwiniowym. W kategorii lodów familijnych marka zaprezentowała nowe smaki linii Kolorowe Lato w opakowaniu o pojemności 1 l – sorbetowe kwaśna lemoniada oraz połączenie trzech smaków: czekolady, śmietanki i caffe latte.

Rozszerzona zostanie także oferta produktów licencyjnych - do gamy lodów Oshee dołącza nowy wariant lodów sorbetowych Oshee multifruit, który nawiązuje do najpopularniejszego napoju tego producenta Oshee Isotonic multifruit drink. Natomiast wyciskane lody wodne o smaku wieloowocowym będą wzbogacone witaminami B6 i PP oraz biotyną. Nowości będzie można spróbować również w kategorii HoReCa, w której pojawią się kulki o smakach do tej pory spotykanych tylko w lodach impulsowych – koktajlowa krówka-kukułka oraz ZIG-ZAG o smaku karmelowym.

Jak zapowiada producent nowe, oryginalne smaki zostaną zaprezentowane również w portfolio drugiej marki
- z segmentu high premium – Bracia Koral. Linia Lody jak dawniej 900 ml zaoferuje smak tiramisu,
a w pojemności 450 ml pojawi się smak: makowe z rodzynkami i skórką pomarańczową. Nowe kompozycje smakowe konsumenci odnajdą również w kolekcji Lodów Jak Dawniej - będzie to rożek biszkoptowo-jagodowy. Segment HoReCa został wzbogacony o: sorbet pomarańczowy, makowe z rodzynkami i skórką pomarańczową, „niebieskie migdały” o smaku karmelków, a także nowa kompozycja lodowa specjalnie sygnowana przez Damiana Kordasa – lody czarny sorbet cytrynowy, który będzie wyszukaną pozycją zarówno pod względem smaku jak i formy.

Marka Koral już od kilku lat wdraża eko rozwiązania dla swojego segmentu premium – zarówno w produkcji jak i w opakowaniach lodów. Od 2018 r. linia lodów „Smaki Dzieciństwa” opakowana jest w słoiczki do ponownego wykorzystania zgodnie z ideą packaging second life. W tym sezonie nową, bardziej ekologiczną odsłonę dostaną również rożki z linii „Lody Jak Dawniej” – wieczka zostaną wykonane z ekologicznego materiału PET, w 80% pochodzącego z surowca odnawialnego i w 100% nadającego się do recyklingu. Z kolei duże opakowania lodów familijnych Bracia Koral z linii „Lody jak Dawniej” otrzymały certyfikat Instytutu Badawczego Opakowań – COBRO – świadczący o tym, że do produkcji tych opakowań zostały wykorzystane także surowce odnawialne.

Joanna Hamdan 10490 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.