PepsiCo testuje w Suchym Lesie koło Poznania

PepsiCo wybrało Polskę na lokalizację Centrum Jakości i Testów Sprzętu Chłodniczego w Europie.

Centrum Jakości i Testów Sprzętu Chłodniczego firmy PepsiCo zostało otwarte w miejscowości Suchy Las niedaleko Poznania. Strategia tego producenta napojów gazowanych uwzględnia zapewnienie klientom handlowym dostęp do innowacyjnych, ale i prostych w obsłudze urządzeń chłodniczych, które nie tylko będą gwarantowały odpowiednią temperaturę i ekspozycję produktów, lecz jednocześnie będą przyjazne dla środowiska. To właśnie w naszym kraju kierownictwo PepsiCo dostrzegło największy potencjał rozwijania najnowszych rozwiązań technicznych przy udziale wysokiej klasy polskich specjalistów i inżynierów.

Odpowiednio schłodzone napoje, zwłaszcza w gorące letnie dni, bez wątpienia gwarantują orzeźwienie i wytchnienie, a jednocześnie pozwalają się cieszyć znakomitym smakiem. Do ich chłodzenia w sklepach, barach, restauracjach czy na stacjach benzynowych potrzebne są specjalne urządzenia chłodnicze.

– W Centrum Jakości i Testów Sprzętu Chłodniczego w Suchym Lesie testujemy i wdrażamy najnowsze rozwiązania, zarówno w zakresie sprzętu chłodniczego, jak i systemu do jego obsługi. Jesteśmy liderem w tej kategorii i chcemy nadal oferować naszym klientom urządzenia nowoczesne, proste w obsłudze i przyjazne dla środowiska. Jestem dumny, że na lokalizację tego centrum wybrana została Polska – powiedział Bernard Wierzbik, dyrektor działu obsługi klienta i logistyki w PepsiCo.

Możliwość testowania urządzeń we własnym centrum pozwoli wyeliminować wiele problematycznych kwestii pojawiających się przed i po zakupie, a prowadzone w nim badania oraz analiza zgłoszeń od klientów mają przyczynić się do opracowywania rekomendacji, które następnie przekazywane są producentom sprzętu.

– Chcemy być liderami jeśli chodzi o innowacje, o jakość obsługi klientów, nie tylko stricte serwisową, lecz także wyznaczać trendy i rozwiązania, które później będą wdrażane na pozostałych rynkach na których obecne są produkty firmy PepsiCo – powiedział Robert Dzieża, kierownik działu sprzętu marketingowego (MEM) w PepsiCo. – Większość światowych nowości sprzętowych testowanych jest właśnie w Polsce. To zasługa fantastycznego zespołu techników, który teraz będzie miał jeszcze lepsze miejsce do poszerzania swojej wiedzy i rozwijania swoich umiejętności – dodał Robert Dzieża.

Wraz z dostawcami sprzętu eksperci z Centrum Jakości i Testów Sprzętu Chłodniczego mają możliwość omawiania i testowania innowacji w zakresie urządzeń chłodniczych. Ich praca przyczynia się do poprawy jakości i funkcjonalności sprzętu marketingowego, obniżenia rocznych kosztów obsługi dystrybutorów napojów i lodówek, a także wydłużenia żywotności sprzętu na rynku. Proces tworzenia nowych urządzeń uwzględnia ponadto wszelkie aktualne uwarunkowania środowiskowe, przez co sprzęt ten jest bardziej energooszczędny i przyjazny dla środowiska.

 

Ilona Mrozowska 3513 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.