Always wspiera polskie uczennice

Razem z Polskim Czerwonym Krzyżem, marka prezentuje najnowszą kampanię #AkcjaDonacja, której celem jest zmniejszenie skutków problemu ubóstwa menstruacyjnego w Polsce.

Akcję wspierać można poprzez zakup podpasek Always lub udostępniając zdjęcie z hashtagami #Always #AkcjaDonacja na swoich mediach społecznościowych. Za każde zakupione opakowanie podpasek Always lub udostępnione zdjęcie, Procter & Gamble przekaże donację potrzebującym dziewczynkom w wieku szkolnym, za pośrednictwem Polskiego Czerwonego Krzyża.

Celem programu Always #AkcjaDonacja jest nie tylko pomoc poprzez przekazywanie produktów, ale przede wszystkim wsparcie w procesie stawania się silnymi, pewnymi siebie kobietami, co jednocześnie jest misją marki Always.

Ambasadorkami programu Always #AkcjaDonacja zostały Paulina Sykut-Jeżyna, Katarzyna Cichopek i Agnieszka Kaczorowska.

Kampania Always na rzecz przeciwdziałania zjawisku ubóstwa menstruacyjnego w Polsce obejmuje m.in. działania public relations, spoty telewizyjne oraz zróżnicowane działania online.

Za relacje z mediami odpowiedzialna jest agencja MSL, natomiast zaplanowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii, dobór i koordynację działań z ambasadorkami oraz negocjacje ich kontaktów ambasadorskich odpowiada MediaCom.

 

Joanna Hamdan 10490 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.