Podaruj dzieciom "Ubrania od Serca"

Wystartowała 3. edycja kampanii marki Vizir i Towarzystwa Nasz Dom, działającego w ramach Funduszu Korczaka.

Akcja charytatywna ma na celu wsparcie dzieci mieszkających w domach dziecka poprzez umożliwienie im samodzielnego zakupu wymarzonych ubrań. Dzięki wsparciu Polaków, którzy w okresie od marca do końca maja sięgną po produkty marki Vizir ufundowane zostaną bony do sklepu odzieżowego dla dzieci.

Każdy może dołączyć do kampanii, kupując wybrane produkty Vizir na terenie Polski:

- w okresie od 1 do 31 marca w sieci sklepów Biedronka (dotyczy wszystkich kapsułek, płynów i proszków do prania Vizir);

- od 1 kwietnia do 31 maja w innych sklepach detalicznych na terenie Polski (oprócz sieci sklepów Biedronka) (kapsułki do prania Vizir 27 prań Alpejska Świeżość i Do Kolorów; kapsułki do prania Vizir 36 prań Alpejska Świeżość i Do Kolorów; Vizir proszek 51 prań Alpejska Świeżość, Do Kolorów i Dotyk Świeżości);

- w okresie od 1 kwietnia do 31 maja w sieci sklepów Tesco (dotyczy wszystkich kapsułek, płynów i proszków do prania Vizir).

Wyniki 1. i 2. edycji programu "Ubrania od Serca" potwierdziły, że wspólnie spełniamy marzenia. Już
2 460 dzieci, które z różnych przyczyn nie mogą wychowywać się pod opieką własnych rodziców, otrzymało bony na ubrania.

Więcej informacji o programie na www.EverydayMe.pl/ubrania-od-serca.

Joanna Hamdan 10419 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.