Olay bez retuszu

Marka z portfolio firmy Procter & Gamble rezygnuje z retuszu skóry we wszystkich swoich reklamach.

Nowe zobowiązanie ma być wdrożone w Stanach Zjednoczonych z początkiem 2021 r. Tym samym Olay stanie się pierwszą masową marką produktów do pielęgnacji skóry w USA, która utrzymała takie stanowisko.

Znak Olay Skin Promise pojawi się we wszystkich reklamach i będzie potwierdzeniem, że skóra przedstawionych w nich kobiet nie została wyretuszowana.

W reklamie wystąpiła między innymi Busy Philipps.

Źródło i zdjęcie: www.olay.com

Joanna Hamdan 10490 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.