Kolejne debiuty Hebe

Placówki sieci pojawiły się w centrum handlowym Retail Park przy ul. Strzegomskiej 13b w Świebodzicach oraz przy ul. Dobrowolskiego 8 w Pruszczu Gdańskim.

Są to pierwsze drogerie Hebe w tych miastach.

W ofercie obu placówek znajdują się produkty dostępne na wyłączność, m.in. marek Gosh, Hean, Bandi, Benton, Nacomi, Halloween czy Desigual, a także kosmetyki naturalne, koreańskie, dermo oraz profesjonalne, jak również szeroki wybór wysokiej jakości produktów do makijażu i akcesoriów, m.in. Hebe Professional.

Z okazji otwarcia nowego Hebe w Świebodzicach, klienci będą mogli skorzystać z dwóch ofert specjalnych. Pierwszą z nich jest oferta „Wszystkie zapachy od -30% do -60%”. W jej ramach kupimy m.in. wodę perfumowaną damską Chopard Wish 30 ml w cenie 55,99 zł (cena regularna: 149,99 zł) lub wodę perfumowaną damską DKNY Delicious 30 ml za 89,99 zł (cena sprzed promocji: 179,99 zł). W ofercie znalazły się również zapachy męskie – np. woda toaletowa Tommy marki Tommy Hilfiger kosztuje 99,99 zł (cena regularna: 199,99 zł). W ramach drugiej promocji „Wszystkie produkty marek” produkty Nacomi i Purederm można kupić z 30% rabatem, a za produkty marki Bielenda zapłacimy aż 40% mniej.

Z kolei z okazji otwarcia nowego Hebe w Pruszczu Gdańskim, klienci także będą mogli skorzystać z dwóch ofert specjalnych. Pierwszą z nich jest oferta „Twoje ulubione marki makijażowe -40%”. W jej ramach z 40% rabatem kupimy produkty do makijażu m.in. marek Makeup Revolution, Bourjois, Max Factor, Eveline Cosmetics, Gosh, Maybelline, Pierre René, Bell i L'Oréal Paris. W ramach drugiej promocji „Wszystkie produkty marek” produkty Nacomi i Purederm można kupić z 30% rabatem, a za produkty marki Bielenda zapłacimy aż 40% mniej.

Oferta obowiązuje tylko w nowo otwartych sklepach stacjonarnym do 25 lutego lub do wyczerpania zapasów.

Oprócz tego z okazji otwarć dwóch Hebe wiele innych produktów dostępnych jest w bardzo atrakcyjnych cenach, w ramach akcji „Cenowe Szaleństwo”. Oferta prezentowana jest w ulotkach dostępnych w sklepie i obowiązuje również od 21 do 25 lutego br. lub do wyczerpania zapasów.

Joanna Hamdan 10750 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.