PKN Orlen dumny ze swoich hot dogów

Hot dogi dostępne na stacjach sieci Orlen są najczęściej wybieranymi przez Polaków - wynika z badania przeprowadzonego przez Kantar.

Na stacjach Orlen trwa kampania promująca hot dogi. Opiera się ona na badaniu Kantar,  według którego 40% Polaków, konsumentów tego produktu, zadeklarowało, że najczęściej kupują je właśnie na stacjach Orlen i są to ich ulubione hot dogi. To wynik dwukrotnie wyższy niż drugiego na rynku gracza. Natomiast spośród sieci stacji, wynik Orlen-u jest aż 8-krotnie wyższy niż kolejnej w zestawieniu sieci.

- Dostrzegamy trendy żywieniowe i aktywnie podążamy za nimi dbając, by wszystkie nasze produkty spełniały oczekiwania klientów. Robimy to skutecznie, czego potwierdzeniem jest wyraźny wzrost sprzedaży oferty pozapaliwowej, w tym produktów gastronomicznych.  To m.in. ich popularność przyczynia się do rekordowych wyników segmentu detalicznego – mówi Wojciech Muszyński, dyrektor wykonawczy PKN Orlen ds. sprzedaży detalicznej.

Hot dogi na stacjach Orlen dostępne są w dwóch wersjach mięsnych – tradycyjnej oraz w stylu amerykańskim, w każdym przypadku w ofercie do wyboru są 4 warianty smakowe. Produkowane są one według unikalnych receptur, wyłącznie dla stop.cafe, z mięsa z polskich hodowli, bez dodatku glutaminianu monosodowego i fosforanów. W ofercie dostępna jest także opcja dla wegan i wegetarian. Bułki, do wyboru pszenna lub graham, na zakwasie wypiekane są wyłącznie z polskich zbóż. W ofercie jest też bogaty wybór sosów, w nowej recepturze, z naturalnym składem – bez konserwantów i wzmacniaczy smaku.

Hot dogi znajdują się w ofercie 1700 stacji Orlen w całej Polsce. Klienci stacji działających w nowym formacie stop cafe, oprócz przekąsek i kawy, mają do wyboru także burgery, wrapy, świeże kanapki, sałatki i menu specjalnie skomponowane dla dzieci. Stacje restauracyjne dodatkowo proponują szeroki wybór śniadań oraz dań obiadowych. Uzupełnieniem oferty gastronomicznej są sklepy O! Shop, w których można zaopatrzyć się we wszystkie niezbędne artykuły. Na koniec 2019 r. działało już ponad 550 stacji w nowym formacie.

Ilona Mrozowska 3513 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.