Limitowana kolekcja bluz KFC z okazji Dnia Singla

Z okazji Dnia Singla przypadającego w dzień po walentynkach KFC przygotowało w tym roku aktywację, w której można wygrać bluzę z oryginalnym hasłem.

W ubiegłą sobotę 15 lutego single, którzy zawitali do KFC mogli uczestniczyć w konkursie z nagrodami w postaci bluz z oryginalnymi hasłami. Wystarczyło wejść na Instagramowe i Facebookowe Stories marki, gdzie czekał quiz z pytaniami dotyczącymi kulinarnych upodobań klientów. Wolicie kubełek pełny przepysznych kąsków kurczaka czy raczej burgera z serem halloumi? Do KFC wpadacie zawsze z przyjaciółmi czy – tak jak Joey z „Przyjaciół” – nie dzielicie się jedzeniem z nikim? – to tylko niektóre przykłady pytań.

Sieć chciała zbadać, jak bardzo odwiedzający ich restauracje single są kompatybilni z innymi współquizującymi, co ich różni i łączy i wreszcie – jak wyobrażają sobie idealnego kompana na wyprawę do KFC. Autorzy najbardziej kreatywnych wypowiedzi mogli liczyć na otrzymanie jednej z 50 limitowanych bluz KFC. Chętnych było wielu: FB zebrał 30 tys. wyświetleń, Instagram 16 tys., a do konkursu przyszło 1,5 tys. zgłoszeń.

KFC pracuje teraz nad wyborem najciekawszych odpowiedzi.

Magdalena Weiss 2401 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.