Adam Małysz w krakowskim Tesco

W ramach toczącej się od listopada kampanii "Milka. Sercem z Naszymi" w krakowskim Tesco 18 lutego odbyło się spotkanie z udziałem Adama Małysza.

Konsumenci mieli okazję zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie z legendą sportu, wziąć autograf, a nawet podjąć wyzwanie – dzięki specjalnej grze VR spróbować pobić rekord Adama Małysza w skokach narciarskich.

Strefa Milka dostępna była przez cały dzień w pasażu krakowskiej galerii Tesco przy ulicy Kapelanka 54. Gość specjalny, Adam Małysz, pojawił się w niej wieczorem, by zdradzić kulisy skoków narciarskich oraz zachęcić konsumentów do wspólnego kibicowania naszym skoczkom. Był czas na autografy i wspólne zdjęcia oraz inne atrakcje angażujące całą rodzinę. Goście galerii mieli okazję wziąć udział w konkursach oraz oddać skok dzięki wyjątkowej grze VR.

Udział Adama Małysza w wydarzeniu związany był z objęciem przez niego nowej funkcji w ramach strategicznej współpracy z marką Milka (Mondelez). Sportowiec został opiekunem inicjatywy „Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami”, której celem jest wspieranie przyszłych mistrzów na początku ich wymagającej drogi na szczyt.

Program jest elementem długofalowej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”, w ramach której marka kontynuuje m.in. nawiązaną w ubiegłym roku współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim i sponsoring Kadry A, a także szereg akcji promocyjnych i konkursów konsumenckich.

Ilona Mrozowska 3491 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.