Drogerie Natura z nową dyrektor sprzedaży

Do zespołu Natura dołączyła Agnieszka Tonn, która przez 18 lat zdobywała doświadczenie w Rossmannie.

Agnieszka Tonn, liderka i menedżerka, ma kilkunastoletnie doświadczenie operacyjne w zarządzaniu i organizacji sieci sprzedaży, a także optymalizacji procesów operacyjnych i wdrożenia projektów w sieci handlowej.

Teraz objęła ona stanowisko dyrektora sprzedaży i odpowiada za wzrost sprzedaży i wyniki sieci blisko 300 drogerii Natura w Polsce.

Przez ostatnie 18 lat Agnieszka Tonn była związana z Rossmann, gdzie zajmowała m.in. stanowiska kupca, kierownika regionalnego sprzedaży, kierownika ds. projektów operacyjnych, kierownika sprzedaży i zastępcy dyrektora ds. sprzedaży.

Zarządzając siecią sprzedaży, odpowiadała za szereg projektów operacyjnych dotyczących m.in. organizacji nowych procesów sklepowych offline i online, rozwoju komunikacji centrali ze sklepami, szkoleń menedżerskich i rekrutacji, opracowania i wdrożenia projektu „Doradca klienta” i standardów obsługi, wdrożenie programu lojalnościowego „Klub Rossmann” oraz przygotowanie wdrożeń akcji marketingowych.

– Swoje doświadczenie głównie chcę wykorzystać w rozwoju sprzedaży i customer experience w drogeriach. W planach mam również zwiększenie efektywności procesów operacyjnych poprzez wdrożenia rozwiązań z obszaru nowych technologii – zapowiada Agnieszka Tonn, dyrektor sprzedaży drogerii Natura. – Jest mi wyjątkowo bliska misja Natury przejawiająca się w trosce o zdrowie i środowisko naturalne. Natura od lat odnosi sukcesy na rynku ze swoimi naturalnymi markami pielęgnacyjnymi, takimi jak Botanic, Natura Care w biodegradowalnych opakowaniach czy profesjonalnym makijażem Kobo Professional. Zamierzam mocno wspierać rozwój sprzedaży tego asortymentu. W moich założeniach bardzo mocno stawiam na rozwój kompetencji menedżerów i personelu drogerii oraz przyjazną atmosferę pracy. Z wielką radością, entuzjazmem oraz głową pełną pomysłów dołączam dzisiaj do zespołu Natury i rodziny Pelion – dodała.

Agnieszka Tonn jest absolwentką zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Łódzkim. Ukończyła również szereg szkoleń, m.in. w obszarze efektywnego zarządzania projektami czy komunikacji w biznesie.

Magdalena Weiss 2408 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.