Top Market przyłącza i odświeża

Polska Grupa Supermarketów, właściciel ogólnopolskiej sieci sklepów działających m.in. pod marką Top Market, tylko w styczniu 2020 r. przyłączył 64 nowe punkty. Do końca roku sieć chce liczyć ponad 700 sklepów.

Po tym, jak do sieci dołączyły 64 nowe punkty w styczniu br., zarząd Grupy prowadzi rozmowy z kolejnymi przedsiębiorcami w południowej i centralnej Polsce. 

– Patrzymy bardzo pozytywnie na prowadzone rozmowy i mam nadzieję, że do końca I kwartału br. w sieci pojawi się kolejnych 10-15 punktów. Naszym celem są małe i średnie osiedlowe sklepy, które spełnią oczekiwania zmieniającego się profilu klienta – podkreśla Michał Sadecki, prezes PGS (na zdjęciu).

Jak podkreśla, najistotniejszym zadaniem będzie ujednolicenie asortymentu oraz prezentacji nowych sklepów, tak aby spełniały standardy sieci Top Market. – Coraz bardziej wierzymy w produkty bio oraz marki własne, które zdobywają uznanie naszych klientów.

Strategia PGS jest odpowiedzią na rosnącą konkurencję i presję ceny – istotne czynniki zmieniające rynek handlu w 2019 r.  

– Właściciele małych sklepów stają przed wyborem likwidacji swojego biznesu bądź przystąpienia do istniejących na rynku sieci franczyzowych i profesjonalizację. Takie warunki oferuje sieć Top Market ze swoim wsparciem logistycznym, marketingowym (kampanie TV w Polsacie i TVP), produktowym, licznymi markami własnymi – wymienia prezes PGS. 

Dodatkowym elementem strategii sieci są inwestycje w innowacje, w tym digitalizacja procesów sprzedażowych. Top Market wkrótce zaprezentuje flagowy sklep – największy w sieci – w Galerii Otwockiej, którego otwarcie planowane jest na marzec br. To tam mają znaleźć się liczne rozwiązania technologiczne, ułatwiające klientom proces zakupów, wyraźny podział na sekcje produktowe, piekarnię, prezentację marki własnej oraz sekcja bio.

Strategia i sukces Top Market w negocjacjach z nowymi punktami jest – zdaniem zarządu PGS – efektem elastycznej polityki współpracy. 

– Top Market oferuje twarde zasady brandingu i promocji marki własnej a luźniejsze zasady zamówień i zaopatrzenia sklepów, tak aby przedsiębiorcy mieli możliwość wyboru i osiągnięcia zysku – podkreśla Michał Sadecki.

Magdalena Weiss 2408 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.