Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Nowe warianty Desperadosa

Do wariantów Original, Red i Mojito dołączyły smaki: Whisky Sour 7% oraz Lime 3%.

Na początku 2020 r. do portfolio Desperadosa dołączyły dwa całkiem odmienne warianty: Desperados mocniejszy w smaku i zawartości alkoholu Whisky Sour oraz lżejszy wariant - Desperados Lime.

- Źródłem unikalności marki jest odwaga i zdolność towarzyszenia jej odbiorcom w zmieniającej się rzeczywistości. Wiemy, że konsumenci wciąż poszukują nowych smaków na różne okazje - mówi Anna Owczarska, brand manager Desperadosa w Grupie Żywiec. - Dlatego systematycznie poszerzamy portfolio, dając obecnym i nowym odbiorcom lepszą możliwość wyboru wariantu odpowiedniego do ich potrzeb i sytuacji – podkreśla.

Pierwsza z nowości to Desperados Whisky Sour. Łączy w sobie piwo i smak tequili oraz mocny smak whisky i orzeźwiającej cytryny i zawiera 7% alkoholu. To nowa, imprezowa moc inspirowana klasycznym drinkiem.

Poszukiwacze łagodniejszych wrażeń docenią drugą z nowości - Desperados Lime. To z kolei lżejszy wariant, o zawartości alkoholu 3%. Charakterystyczny aromat tequili balansuje w smaku orzeźwiająca limonka i świeżość kaktusa. Połączenie piwa i smaku cytrusów oraz niższa zawartość alkoholu sprawią, że Desperados Lime pasuje do nowych okazji, także mniejszych spotkań.

Obydwa warianty dostępne są już w sklepach w całej Polsce. Desperados Lime sprzedawany jest w butelce 400 ml, puszce 500 ml i w multipaku 3x butelka 400 ml. Wprowadzeniu tej nowości towarzyszyć będzie silna kampania 360O, tj. spot telewizyjny, specjalne materiały promocyjne w sklepach oraz działania w digialu i mediach społecznościowych.

Dla poszukiwaczy imprezowych wrażeń Desperados Whisky Sour dostępny jest w butelce Desperadosa 400 ml oraz w opakowaniu zbiorczym 3x butelka 400 ml. Wariant także będzie miał mocne wsparcie w postaci całorocznej kampanii, m.in. w digitalu, a latem będzie go można spróbować na największych festiwalach muzycznych w Polsce.

Za działania ATL odpowiedzialna jest agencja LVOV. Komunikację w digital i mediach społecznościowych dla marki Desperados prowadzi agencja VML. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

Joanna Hamdan 10419 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.