Wawel. Wawel Big Milk

Nowe słodkie połączenie w portfolio marki.

Do portfolio Wawel dołącza nowość. Czekolada i Miniczekolada z Wawelu Big Milk to produkty, które powstały z połączenia delikatnie gorzkiej czekolady Wawel 43% cocoa z mlecznym nadzieniem Big Milk.

Nowości w portfolio Wawel, tak jak i inne produkty marki są pełne tylko Dobrych Składników. Bez barwników, sztucznych aromatów i dodatku substancji konserwujących oraz emulgatora E476.

Nowości wyróżnia dodatkowo atrakcyjny i nowoczesny design opakowań, eksponujący najważniejsze atrybuty smakowe produktu.

Promocję nowości wspiera intensywna kampania – spoty TV w najbardziej zasięgowych stacjach (TVN, Polsat, TVP, a także stacjach tematycznych), szeroko zasięgowe wsparcie digital, czyli komunikacja oparta o display, video, Influencer oraz Social Media marketing, a dodatkowo działania PR i materiały POS. Kampania wystartuje już 17 lutego.

Najnowszy spot reklamowy podkreśla wyjątkowe połączenie delikatnie gorzkiej czekolady Wawel, z puszystym, mleczno – śmietankowym nadzieniem inspirowanym lodami Big Milk.W nowej komunikacji pojawiają się ponownie Jacek i Maciek, bohaterowie znani już z kampanii Wolność Wyboru oraz Kampanii Czekolad Wawel.

Za działania promocyjne odpowiedzialni są: Studio Produkcyjne Lemon - produkcja spotu, agencja Great Minds - wsparcie PR i działania z Influencerami, dom mediowy Mets - zakup mediów.

Joanna Hamdan 10433 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.