Silesia Outlet zmienia nazwę na Factory Gliwice

Outlet w nowej odsłonie rozpocznie funkcjonowanie od 3 kwietnia.

Konsolidacja działań w ramach jednej, silnej marki w obszarze zarządzania operacyjnego, najmu i marketingu, to istotny element strategii rozwoju tego najmłodszego outletu w Polsce.

- Zmiana nazwy oraz identyfikacji wizualnej na popularne, czerwono – białe logo Factory, znacząco zwiększy rozpoznawalność obiektu wśród partnerów biznesowych Neinver w Polsce i Europie, najemców oraz przedstawicieli marek - uważa Bożena Gierszewska-Mroziewicz, country head Neinver w Polsce, właściciel i zarządca obiektu.

Śląski outlet, zarządzany przez Neinver, na 12 000 mkw. gromadzi ponad 60 sklepów znanych marek lokalnych i międzynarodowych niemal wszystkich branż, z szeroką propozycją mody dla kobiet i mężczyzn, obuwia i akcesoriów, jak również sportu, w tym m.in. Bytom, Guess, Diverse, Pierre Cardin, Pepe Jeans, Only, Triumph, New Balance, Puma, Reebok oraz Tefal Home & Cook.

Wprowadzenie marki outletowej na Śląsk, poprzedzi specjalna kampania marketingowa oraz informacyjna. W samym centrum, dla klientów ruszy akcja „Kasa za metki”, która nagradza zdecydowanych klientów i zachęca ich do powtórnej wizyty. Za zakupy, zrobione na określone kwoty, otrzymują karty podarunkowe, do zrealizowania podczas kolejnej wizyty w centrum. Warunkiem jest jednak okazanie paragonu zakupu do opieczętowania i zostawienie metki od ubrań lub oryginalnych opakowań. Ponadto, wszystkie nośniki reklamowe Silesia Outlet zostaną oznaczone nowym białym logotypem Factory.

Joanna Hamdan 10433 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.