Orzeszek. Nowe opakowania typu flow-pack

Dla produktów przekąskowych, na początek: orzeszków ziemnych i mieszanki studenckiej.

Nowe opakowania to wyjście naprzeciw rosnącemu trendowi on-the-go. Konsumenci są coraz bardziej mobilni, a będąc często w ruchu, oczekują większej trwałości opakowania i produktu. Firma Orzeszek zdecydowała się więc wprowadzić format opakowania typu flow-pack na produkty przekąskowe w małych opakowaniach, (tzw. impulsowe).

Opakowania mają nowy design, który nawiązuje do identyfikacji wizualnej marki, poprzez główne kody kolorystyczne i elementy grafiki.

Na początek, w nowych opakowaniach pojawią się najbardziej popularne wśród konsumentów orzeszki ziemne solone oraz mieszanka studencka (o gramaturze 50 g, a także 100 g). Z czasem firma planuje rozszerzenie tej oferty także o inne produkty przekąskowe: jak orzechy czy pszenicę w miodzie.

Nowe opakowania Orzeszka znajdą się na półkach sklepów sieci Leclerc, Frac, w lokalnych sklepach i sieciach tradycyjnych oraz w sklepie internetowym www.bakaliowyswiat.pl.

Joanna Hamdan 10433 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.