Stacja benzynowa promuje swoje dania

Shell Polska wystartowała z kampanią wizerunkowo-sprzedażową marki deli by Shell.

Główna fala kampanii zaplanowana jest do końca marca, część działań będzie prowadzona przez cały rok.

Kampania wizerunkowa (z elementami sprzedażowymi) ma na celu komunikację produktów spożywczych deli by Shell na stacjach tej marki w całej Polsce oraz w internecie. Jej główna fala potrwa do końca marca, część działań będzie prowadzona przez cały rok.

- Naszym założeniem było odświeżenie komunikacji kategorii food na stacjach Shell z jednoczesnym podkreśleniem świeżości jako ważnego aspektu tej komunikacji. Zaproponowany przez Kamikaze koncept idealnie wpisał się w założenia jakie zawarliśmy w briefie oraz umożliwił rozwijanie kolejnych touchpointów i smakowitych kreacji jakie można oglądać na naszych stacjach w całej Polsce - mówi Andrzej Nos, category manager w Shell Polska.

Komunikaty bazują na grach słownych nawiązujących do głównych cech i benefitów produktów z prezentowanej oferty deli by Shell (np. “Dolce Wita – wybierz pyszną focaccię i przywitaj smak we włoskim stylu” czy “Wołowy i gotowy – taki jest nasz burger ze świeżymi warzywami” albo po prostu “Zatankuj kawkę”). Charakterystyczne dla poszczególnych komunikatów fonty w połączeniu z kolorystyką brandu tworzą dynamiczne i apetyczne kompozycje. Na materiałach wyeksponowane zostały świeże składniki, które podkreślają wysoką jakość prezentowanych potraw. Finalny efekt to połączenie dowcipnego języka z wyróżnialną dla marki kompozycją graficzną.

Przypomnijmy. Koncept deli by Shell został wdrożony w 2018 r., jednak jego rozszerzona wersja obowiązuje od 1 kwietnia 2019 r. Wśród ówczesnych nowości deli by Shell były m.in. sałatka cezar, bagietka ze stripsami oraz włoskie przekąski na bazie ciasta do pizzy z dodatkiem mozzarelli. W menu pojawiły się także nowe propozycje dla wegetarian.

Joanna Hamdan 10433 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.