Polomarket rusza z wielką maskotkową akcją

19 lutego wystartowała akcja lojalnościowa Polomarketu. Będzie można w niej otrzymać Polozaury, czyli maskotki w kształcie dinozaurów. Podobnie jak w przypadku sieci Biedronka, Polomarket zdecydował się na wiele digitalowych aktywności związanych ze swoimi nowymi bohaterami.

Akcja lojalnościowa z Polozaurami to początek długofalowego projektu komunikacji marketingowej opartego na aktywnościach kierowanych do dzieci w wieku szkolnym i ich rodziców.
 
– Po doświadczeniach z lat ubiegłych w tym roku pierwszy raz zdecydowaliśmy się stworzyć projekt oparty o własną licencję, według własnego pomysłu – mówi Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu Polomarketr.
 
Przygody siódemki dinozaurów zostały też sfilmowane i stały się inspiracją do poruszenia problemów, z którymi codziennie borykają się rodzice maluchów. - Zrobiliśmy to wspólnie z ekspertami z zakresu wychowania, psychologii i żywienia – zapewnia Krzysztof Szultka.
 
Filmowe przygody Polozaurów poruszają zatem takie kwestie wychowawcze, jak m.in. dziecięce nawyki żywieniowe, problemy emocjonalne, więzi rodzinne czy niedostateczną aktywność ruchową. Perypetie bohaterów będzie można śledzić na dedykowanej stronie internetowej, w mediach społecznościowych sieci, na kanale YouTube, a także za pośrednictwem aplikacji mobilnej sieci.
 
Żeby zdobyć Polozaura należy robić codzienne zakupy w Polomarkecie przy użyciu karty lojalnościowej – Polokarty lub e-Polokarty i zbierać specjalne znaczki: papierowe lub wirtualne. Znaczek można otrzymać za każde wydane 30 zł. Dodatkowe znaczki zapewniają tzw. produkty premiowe oznaczone w sklepach i gazetkach symbolem Polozaurów. Zebranie 50 znaczków uprawnia do odebrania Polozaura za darmo, a po zgromadzeniu połowy znaczków maskotki można zakupić w cenie 24,99 zł.

Akcja trwać będzie od 19 lutego do 21 kwietnia 2020 r. Aplikację Polomarket można pobrać za darmo z Google Play lub AppStore.

Siecią, która spopularyzowała w Polsce maskotkowe szaleństwo jest Biedronka. W ubiegłym roku akcja "Gang Słodziaków" rozpoczęła się 26 sierpnia. Aby wziąć w niej udział, wystarczyło do 18 listopada na specjalnych kartach kolekcjonerskich zbierać naklejki przyznawane podczas zakupów w Biedronce. Dzięki zgromadzeniu ich odpowiedniej liczby, na zasadach określonych w regulaminie akcji, klienci mogli odbierać za darmo maskotki lub książki opowiadające o przygodach Gangu Słodziaków w terminie do 1 grudnia lub do wyczerpania zapasów. Tylko w tej jednej edycji Biedronka wydała ponad 7,2 mln maskotek, a było przecież ich więcej. Przygody Słodziaków można też było śledzić dzięki książce, na You Tubie i dzięki wielu innych digitalowym akcjom.

Swoje pluszaki miały też takie sieci jak: Lidl (Lidlaki), Circle K (Angry Birds), E.Leclerc (zwierzęta świata) czy Kaufland.

 

Ilona Mrozowska 3513 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.