Robert Rękas z Lewiatana o prognozach dla handlu na 2020 roku

Nadal w centrum uwagi będzie klient, a jednym z priorytetów branży handlowej pozostanie dopasowanie się do jego zwyczajów i potrzeb zakupowych.

Jego zdaniem konsumenci coraz chętniej sięgają po artykuły, które wpisują się w rynkowe trendy - szukają przede wszystkim produktów ekologicznych i dietetycznych, ale zwracają także uwagę na lokalność wyrobów od regionalnych dostawców.

- Jako Lewiatan, dzięki unikalnemu modelowi franczyzowemu, dostarczamy rozwiązań i narzędzi naszym franczyzobiorcom, by byli konkurencyjni na wymagającym rynku oraz gotowi na wdrażanie nowych przepisów dotyczących sektora handlu - mówi Robert Rękasa, członek zarządu Lewiatan Holding.

I dodaje - Jednocześnie jesteśmy franczyzą otwartą, w której każdy właściciel sklepu działającego pod szyldem Lewiatan sam może decydować, jak rozwijać swój biznes. Otoczenie rynkowe jest coraz bardziej wymagające, stąd też sieci handlowe będą się mierzyć z koniecznością poprawy swojej efektywności operacyjnej. Detaliści, w tym nasi Franczyzobiorcy, mocniej odczują m.in. skutki przepisów o wzroście pensji minimalnej, a także zaostrzenie zakazu handlu w niedziele.

Polska Sieć Handlowa Lewiatan zrzesza na terenie Polski ok. 3200 placówek handlowych. Wśród nich jest około 455 supermarketów (powyżej 300 mkw.), ponad 1895 dużych sklepów, prawie 800 placówek średniej wielkości oraz około 30 małych sklepów.

Joanna Hamdan 10158 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }