Bos-Pol rozszerza ofertę

Lorenz Balsen Snack-Word, Intersnack Poland oraz HJ Heinz to kolejni producenci, którzy podpisali właśnie umowy o współpracy z firmą Bos-Pol.

Działający na terenie województwa podlaskiego Bos-Pol oferuje obecnie marki już prawie 150 największych producentów.

Od lutego obowiązują nowe umowy na dystrybucję dwóch dużych producentów przekąsek oraz znanej marki przetworów. Detaliści zamawiać mogą m.in: chipsy Crunchips, Monster Munch, Peppies, Wiejskie Ziemniaczki, Chio; paluszki i krakersy Lajkonik, orzeszki NicNac’s, czyli marki od Lorenz Balsen Snack-Word. Z kolei w portfolio Intersnack Poland są orzeszki i inne słone przekąski marek Felix i Przysnacki. A HJ Heinz to producent ketchupu oraz innych sosów i dań gotowych.

- Zależy nam na tym, by w tym roku jeszcze bardziej rozwinąć ofertę dystrybucyjną dla sklepów ogólnospożywczych. Obecnie mamy w już ponad 140 umów z producentami, a więc łącznie kilkaset dostępnych marek – podkreśla Robert Karpiuk, prezes zarządu Bos-Polu.

- Nasze sklepy w regionie naprawdę mają z czego wybierać, jeśli chodzi o portfolio Bos-Polu. Widzimy także efekty, jakie przynosi usprawnienie logistyki tego dystrybutora – dodaje Krzysztof Pakuła, prezes zarządu Grupy Chorten.

Przypomnijmy, że w lipcu 2019 r., Grupa Chorten, z którą współpracuje obecnie 1860 sklepów partnerskich, wykupiła akcje Bać-Polu w białostockim Bos-Polu. Tym samym została większościowym akcjonariuszem tej spółki dystrybucyjnej.

Joanna Hamdan 10158 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }