Unilever zmienia target reklamowy

Koncern nie będzie kierować reklam żywności i napojów do dzieci poniżej 12 lat.

Unilever ​​ogłosił nową strategię dotyczą swoich przekazów reklamowych. Przestanie wykorzystywać wizerunki osób wpływowych i celebrytów, które przede wszystkim podobają się dzieciom w wieku poniżej 12 lat, a także ograniczy wykorzystywanie postaci z kreskówek. Tym samym nie będzie kierować reklam żywności i napojów do dzieci poniżej 12 lat.

Koncern produkujący między innymi lody pod markami Magnum i Wall's jako pierwszy wprowadzi takie zmiany. Są one następstwem działań firmy, które zakładają ograniczenie kaloryczności w lodach dla dzieci do poziomu 110 kalorii i cukru do 12 g na porcję, w ciągu pięciu lat.

Unilever podkreśla, że krok ten podyktowany jest statystykami opublikowanymi przez Światową Organizację Zdrowia (WHO), które mówią, że na świecie jest już 124 mln dzieci w wieku 5-19 lat cierpiących na otyłość, a u 213 mln występuje nadwaga.
 
Źródło i zdjęcie: www.esmmagazine.com
 
Joanna Hamdan 10142 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }