Sainsbury’s stawia na wygodne zakupy

Detalista otworzył właśnie swój pierwszy sklep w miejskim koncepcie "on the go".

Sklep znajduje się w Londynie przy Square Mile. Jak zapowiada detalista, w najbliższych miesiącach w tym formacie zostanie uruchomionych jeszcze dziewięć sklepów w centrach takich miast jak: Edynburg, Bristol, Glasgow i Londyn.

Ponadto gigant spożywczy powiedział, że dysponuje jeszcze ponad 130 lokalnymi sklepami Sainsbury's w ruchliwych obszarach miejskich, które można przekształcić w format "on the go".

Oferta nowo otwartego lokalu o powierzchni 2200 mkw. dostosowana jest do potrzeb zapracowanych pracowników centrum Londynu. Klienci mogą zjeść zakupione jedzenie i napoje na miejscu przy stolikach, które znajdują się z przodu sklepu.
 
Tam też można znaleźć stanowisko z produktami "chwyć i idź". Jak zapowiada Sainsbury's produkty tam oferowane będą zmieniane trzy razy dziennie. Wszystko po to, aby zaoferować klientom zróżnicowany wybór jedzenia na śniadanie, lunch i popołudniową herbatę. Asortyment sklepu obejmuje również ubrania marki Argos and Tu.

Detalista dodał, że prawie 90% produktów dostępnych w nowym sklepie "On the go" zostało wybranych specjalnie w celu zaspokojenia potrzeb klientów Mansion House.

W sklepie zakupy można zrobić bezgotówkowo za pośrednictwem aplikacji mobilnej SmartShop, lub za pomocą  szybkich kas.

- Wygoda stała się coraz większą częścią naszej działalności. Mamy także większe niż kiedykolwiek możliwości, aby dostosować lokalne sklepy do lokalnych potrzeb zarówno w zakresie naszych produktów, formatów, jak i  usług oraz operacji. Jesteśmy przekonani, że ten format jeszcze bardziej wzmocni naszą wiodącą pozycję na rynku pod względem wygody- powiedział Graham Biggart, dyrektor ds. handlowych w Sainsbury's.

Sainsbury's zapowiedział także, że do końca przyszłego miesiąca zainwestuje w poprawę 200 z 807 sklepów wielobranżowych, a kolejne będą modernizowane. W planach na ten rok są także inne inwestycje.

Źródło i zdjęcie: www.retailgazette.co.uk

Joanna Hamdan 10960 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.