Beiersdorf stawia na naturę

Koncern właśnie ogłosił przejęcie niemieckiej linii kosmetyków naturalnych pod marka Stop The Water While Using Me!.

Marka Stop the Water While Using Me!, powstała w 2011 r. Jej produkty są w 100% biodegradowalne - wszystkie oparte na naturalnych esencjach i olejkach. Oferuje także systemy wielokrotnego napełniania i promuje odpowiedzialne wykorzystanie zasobów wodnych.
 
Asortyment marki obejmuje nie zawierające wody produkty do pielęgnacji ciała i włosów, a także artykuły do ​​pielęgnacji ciała pod prysznicem, do rąk i jamy ustnej.

Przejęcie marki Stop the Water While Using Me! z segmentu kosmetyków naturalnych to kolejny krok firmy w ramach strategii C.A.R.E. + oraz zrównoważonego rozwoju.
 
Działalność biznesowa marki będzie nadal zarządzana niezależnie.
 
Źródło i zdjęcie: www.esmmagazine.com
Joanna Hamdan 10142 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }