Stolica rusza z akcją #RadyNaOdpady

Przyłącza się do niej także IKEA, oferując rozwiązania i przystępne cenowo produkty do segregacji włączając swoje sklepy i kanały on-line w działania edukacyjne prowadzone przez urząd miasta Warszawy.

W Polsce od 2020 r. należy segregować odpady na pięć frakcji: papier, szkło, metale i tworzywa sztuczne, odpady zmieszane oraz bio. Miasto stołeczne Warszawa w kampanii pod hasłem "Rady na Odpady" podpowiada mieszkańcom, jak prawidłowo dzielić odpady.

W tym celu przygotowano specjalne infografiki ze wskazówkami o zasadach selektywnej zbiórki odpadów. Porady i informacje są przekazywane mieszkańcom m.in. na ekranach w środkach komunikacji miejskiej, ulotkach, w serwisach internetowych i na profilach społecznościowych stolicy. W wyszukiwarce segregujna5.um.warszawa.pl można szybko sprawdzić, do którego kosza należy wyrzucić resztki jedzenia czy puste opakowanie.
 
Do warszawskiej inicjatywy przyłącza się IKEA. Od lutego sieć rozpoczyna kampanię informacyjno-promocyjną w warszawskich sklepach IKEA Targówek, IKEA w Blue City i IKEA Janki poświęconą właśnie zapobieganiu powstawania odpadów (w tym przeciwdziałaniu marnowania żywności) oraz segregacji ich na pięć prawidłowych frakcji. Materiały informacyjne pojawią się przy produktach ułatwiających przechowywanie i segregację, na rozmieszczonych w sklepach ekranach dotykowych oraz na stronie internetowej IKEA.
 
Współpraca m. st. Warszawy i IKEA przy projekcie "Rady na Odpady" została zainaugurowana podczas spotkania prasowego 10 lutego w sklepie IKEA Targówek.
 
Joanna Hamdan 10478 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.