PayPo nawiązało współpracę z Media Expert

Polski fintech umożliwia wybór odroczonych płatności już w ponad 1 tys. e-sklepów, a w 2020 r. planuje obsłużyć zakupy internetowe o wartości przekraczającej 0,5 mld zł.

PayPo, lider odroczonych płatności w Polsce, nie zwalnia tempa. Do grona sklepów internetowych, które korzystają z rozwiązania PayPo, dołączył właśnie kolejny gracz - Media Expert, sieć elektromarketów, oferujących sprzęt renomowanych producentów RTV, AGD i szeroko rozumianej elektroniki użytkowej.

- Odroczone płatności, tak popularnie w Europie Zachodniej, to w Polsce wciąż stosunkowo nieznana metoda płatności w internecie. Wierzę, że z każdym nowym partnerem nie tylko budujemy coraz większą grupę konsumentów mogących odroczyć w czasie płatność za zakupy, ale przede wszystkim przyczyniamy się do zwiększenia świadomości społecznej w zakresie stosowania wygodnych i bezpiecznych metod płatności online, a do takich bez wątpienia zaliczają się odroczone płatności PayPo - podkreśla Radosław Nawrocki, prezes i udziałowiec PayPo.

2019 r. był najlepszym rokiem w dotychczasowej działalności PayPo. Polski fintech przebił w nim swoje wewnętrzne założenia biznesowe – na koniec grudnia z rozwiązania „kup teraz, zapłać później z PayPo” korzystało już ponad 1 tys. e-sklepów i zdecydowanie ponad 100 tys. konsumentów. Plany na ten rok są nie mniej ambitne.

- Już teraz mamy 150 tys. klientów transakcyjnych, czyli faktycznie korzystających z naszej usługi, i ta liczba szybko przyrasta. W całym roku zamierzamy obsłużyć odroczone płatności warte co najmniej 500 mln zł. To realne założenie, bo już teraz prowadzimy bardzo zaawansowane rozmowy z kolejnymi dużymi e-commercami, a potencjał polskiego rynku wciąż jest wykorzystany w niewielkim stopniu. Docelowo chcemy też współpracować ze sklepami na poziomie offline, a takie umowy jak ta z Media Expert zwiększają możliwości dynamicznego rozwoju w tym obszarze - dodaje Radosław Nawrocki.

Joanna Hamdan 10142 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }