BP i Payback na dłużej razem

Payback, multipartnerski program bonusowy oraz stacja paliw BP, zdecydowali o przedłużeniu współpracy.

Jak tłumaczy Małgorzata Bogacz, dyrektor marketingu BP,  marka BP stawia na niestandardowe rozwiązania, dlatego zapadła decyzja o przedłużeniu trwającej od ponad 10 lat współpracy z Payback.

- Użytkownicy innych marek tworzących Program Payback chętnie korzystają z dedykowanej oferty BP, która czeka na nich na naszych stacjach. Takie podejście pozwala nam budować i nieustannie wzmacniać relacje z konsumentami, co – oczywiście – przyczynia się zarówno do pozyskiwania nowych klientów jak i wzrostu sprzedaży - stwierdza Małgorzata Bogacz.

Jak z kolei przypomina Payback, BP to kluczowy partner Programu także na innych rynkach – w Niemczech, Austrii oraz Meksyku. - Klienci BP bardzo chętnie korzystają z karty i kuponów dostępnych w aplikacji mobilnej. Pozwala to na jeszcze szybsze zbieranie punktów na stacjach – nie tylko za zakup paliwa, ale także kawy czy korzystanie z myjni samochodowej - dodaje Tomasz Głos, dyrektor Partner Management Payback Polska.

Aktualnie ponad 8 milionów uczestników Payback zbiera punkty w prawie 3 tys. miejsc sprzedaży tradycyjnej oraz w prawie 250 sklepach online. Zebrane punkty można wymieniać zarówno na zakupy u partnerów jak i na nagrody dostępne w sklepie Payback oraz Katalogu Nagród BP. Wielu uczestników wspiera punktami również organizacje pozarządowe: PAH z programem Pajacyk, TOPR, Stowarzyszenie Siemacha, Hospicjum im św. Łazarza z programem Pól Nadziei oraz Stowarzyszenie Wiosna z Akademią Przyszłości i Szlachetną Paczką.

Joanna Hamdan 10177 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }