Makro poszerza asortyment

W asortymencie sieci hurtowni pojawiły się nowe produkty marki Makro Chef sygnowane logotypem programu Polskie Skarby Kulinarne, którego celem jest zwiększenie świadomości Polaków na temat kulinarnej tradycji naszego kraju.

W ofercie Makro pojawiły się jabłka do pieczenia odmiany Szara Reneta. Oznaczone symbolem programu Polskie Skarby Kulinarne zostały również jaja przepiórcze, barszcz biały, kapusta kiszona, ogórki konserwowe i  kiełbasa biała parzona.

Marka Makro Chef została stworzona z myślą o przedstawicielach polskiej branży gastronomicznej i powstała w konsultacji z ekspertami i szefami kuchni. Obecnie sieć hurtowni posiada w swojej ofercie ponad 700 produktów marki własnej.

Linia Makro Chef obejmuje produkty i półprodukty spożywcze w opakowaniach dostosowanych do potrzeb profesjonalnej kuchni, m.in.: ryże, kasze, sosy, miody, warzywa i owoce.

Joanna Hamdan 10926 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.