Natura nie zwalnia tempa

Po bardzo dobrym zakończeniu czwartego kwartału 2019 r., w ten rok sieć wkroczyła z ponad 10% wzrostem całego biznesu oraz rekordową sprzedażą w e-commerce - tu wzrost sięgnął ponad 300%.

Według przedstawicieli spółki Natura, na znaczną poprawę wyniku drogerii wpłynęło konsekwentne wdrażanie zmian i rozwiązań mających na celu udoskonalenie procesów sprzedażowych, marketingowych i logistycznych.

- Cały czas pracujemy nad wzrostem efektywności komunikacji do klienta oraz z klientem. Nieustannie poszerzamy propozycję asortymentową – to wszystko owocuje lepszymi wynikami sprzedaży i zadowoleniem konsumentów - mówi Barbara Goździkowska, prezes zarządu.

Natura zapowiada, że pierwsza połowa roku będzie obfita w kolejne zmiany i wdrażanie następnych etapów strategii. Firma cały czas szuka nowych rozwiązań mających na celu rozwój biznesu.

Natura to jedna z największych sieci drogeryjnych na polskim rynku. W jej asortymencie znajdują się kosmetyki wiodących marek oraz liczne marki dostępne wyłącznie w drogeriach sieci. Obecnie Natura to prawie 300 drogeriach stacjonarnych oraz w drogerii internetowej www.drogerienatura.pl.

Joanna Hamdan 10763 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.