Coca-Cola z dostawą pod drzwi!
W ciągu trzech godzin koncern sprzedał 1000 subskrypcji na dostawy ponad 20 swoich napojów do domów klientów. Mogą na to liczyć uczestnicy Coca-Cola Insiders Club.
Jak tłumaczą przedstawiciele koncernu, Coca-Cola Insiders Club został zainspirowany rozwojem rynku subskrypcji e-commerce, który w ciągu ostatnich pięciu lat rósł ponad dwukrotnie rocznie i obejmował coraz szerszy asortyment, od maszynek do golenia, przez artykuły dla zwierząt po kosmetyki do makijażu. - Cały czas szukamy pomysłów na innowacje nie tylko produktowe, ale także w oferowanych przez nas doświadczeniach dla konsumentów - powiedział McCrea O’Haire z Coca-Cola North America.
Producent traktuje Coca-Cola Insiders Club jako program pilotażowy. Jeśli się sprawdzi, nie wyklucza wprowadzenia dłuższego niż półroczny okresu subskrypcji.

Współtwórczyni „Handlu”. Od początku jego istnienia, czyli od 1993 r., redaktor naczelna. Globtroterka.
Komentarze