Coca-Cola z dostawą pod drzwi!
W ciągu trzech godzin koncern sprzedał 1000 subskrypcji na dostawy ponad 20 swoich napojów do domów klientów. Mogą na to liczyć uczestnicy Coca-Cola Insiders Club.
Jak tłumaczą przedstawiciele koncernu, Coca-Cola Insiders Club został zainspirowany rozwojem rynku subskrypcji e-commerce, który w ciągu ostatnich pięciu lat rósł ponad dwukrotnie rocznie i obejmował coraz szerszy asortyment, od maszynek do golenia, przez artykuły dla zwierząt po kosmetyki do makijażu. - Cały czas szukamy pomysłów na innowacje nie tylko produktowe, ale także w oferowanych przez nas doświadczeniach dla konsumentów - powiedział McCrea O’Haire z Coca-Cola North America.
Producent traktuje Coca-Cola Insiders Club jako program pilotażowy. Jeśli się sprawdzi, nie wyklucza wprowadzenia dłuższego niż półroczny okresu subskrypcji.

Współtwórczyni „Handlu”. Od początku jego istnienia, czyli od 1993 r., redaktor naczelna. Globtroterka.