Coca-Cola z dostawą pod drzwi!

W ciągu trzech godzin koncern sprzedał 1000 subskrypcji na dostawy ponad 20 swoich napojów do domów klientów. Mogą na to liczyć uczestnicy Coca-Cola Insiders Club.

Uczestnikom Coca-Cola Insiders Club koncern zapewnia comiesięczne dostawy napojów z trzech kategorii, od wody gazowanej po energetyki, a także liczne niespodzianki. Członkostwo trwa pół roku, z dwiema opcjami płatności: 10 dol. miesięcznie lub 50 dol. z góry za cały okres, przy czym jeden miesiąc był za darmo.

Jak tłumaczą przedstawiciele koncernu, Coca-Cola Insiders Club został zainspirowany rozwojem rynku subskrypcji e-commerce, który w ciągu ostatnich pięciu lat rósł ponad dwukrotnie rocznie i obejmował coraz szerszy asortyment, od maszynek do golenia, przez artykuły dla zwierząt po kosmetyki do makijażu. - Cały czas szukamy pomysłów na innowacje nie tylko produktowe, ale także w oferowanych przez nas doświadczeniach dla konsumentów - powiedział McCrea O’Haire z Coca-Cola North America.

Producent traktuje Coca-Cola Insiders Club jako program pilotażowy. Jeśli się sprawdzi, nie wyklucza wprowadzenia dłuższego niż półroczny okresu subskrypcji.

Barbara Mikusińska 774 Artykuły

Współtwórczyni „Handlu”. Od początku jego istnienia, czyli od 1993 r., redaktor naczelna. Globtroterka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.