ETi wystratowało z nową kampanią reklamową

Wspiera w niej swoje wiodące marki - czekoladowe batony Wanted oraz wafle w ciemnej czekoladzie Dare.

Dla obu marek zaplanowano silne wsparcie promocyjne w telewizji.

W kolejnej odsłonie kampanii, konsumenci zobaczą nowy spot batonów Wanted. Klip utrzymany w charakterystycznej dla marki humorystycznej konwencji zachęca do dołączenia do grona „buntowników” – osób, które nie powstrzymują się przed dobrą zabawą i odrobiną pozytywnego szaleństwa na co dzień.

ETi powraca także z dobrze przyjętym spotem Dare, który nawiązując do estetyki filmów przyrodniczych, podkreśla intensywne – „dziko” czekoladowe – nuty ciemnej czekolady w polewie wafli.

Emisja 15-sekundowych spotów będzie wspierana silną kampanią digitalową.

Działania promocyjne rozpoczęły się 10 lutego i potrwają do końca miesiąca.

Za zakup mediów w ramach kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy UM, a za kreację i adaptację spotów – agencja Gong.

Joanna Hamdan 10142 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }