Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Na walentynki

Marka Finlandia proponuje klika przepisów na koktajle alkoholowe, które na pewno zachwycą drugą połówkę.

HELSINKI MULE

Helsinki Mule to zaskakująca smakiem odsłona klasycznego drinka. Spotyka się w nim limonkowa, wytrawna wódka oraz piwo imbirowe, którego wyraźnie wyczuwalne, pieprzne nuty idealnie komponują się z lekką kwasowością świeżego ogórka.

Składniki:
40ml Finlandia Lime
120 ml ginger ale
1 świeży ogórek

Jak miksować?
Wypełniamy wysoką szklankę lodem i dodajemy kawałek ogórka ukrojonego w słupek. Wlewamy wódkę oraz ginger ale. Mieszamy.

CUCUMBER CAIPIROSKA

Cucumber Caipiroska to drink, w którym naturalne aromaty limonkowej wódki oraz świeżych cytrusów przenikają się ze smakiem ogórka, tworząc rześką kompozycję, idealnie podkreślającą wyjątkowy charakter walentynkowego wieczoru.

Składniki:
40 ml Finlandia Lime Vodka
2 łyżeczki cukru
4 cząstki limonki
cząstki świeżego ogórka
kruszony lód

Jak miksować?
Do szklanki wkładamy limonki, cukier oraz cząstki ogórka, a następnie ugniatamy muddlerem. Dodajemy kruszony lód. Dopełniamy wódką i mieszamy, aby połączyć składniki. Uzupełniamy kruszonym lodem i dekorujemy cząstką limonki.

FINLANDIA LIME VODKA & COLA

Copa Finlandia to drink, w którym aromat świeżej limonki, charakterystyczny dla Finlandia Vodka, łączy się w harmonijną całość z colą, tworząc kompozycję o rześkim smaku. To łatwy w wykonaniu, efektowny koktajl, który perfekcyjnie zaakcentuje urok wspólnego wieczoru.

Składniki:
40 ml Finlandia Lime Vodka
120 ml coli
skórka z limonki do dekoracji
lód
 
Jak miksować?
Wypełniamy kieliszek lodem. Dodajemy 40 ml Finlandia Lime Vodka oraz 120 ml coli. Dekorujemy skórką z limonki.

Joanna Hamdan 10448 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.