Smak Japonii. O YA!

Nowa kampania mediowa Oyakata.

Wystartowała nowa kampania promująca dania i zupy instant Oyakata − produkowane przez Ajinomoto Poland, która jest spółką japońskiej korporacji Ajinomoto Co., Inc.

Jest to kampania obejmująca media o zasięgu ogólnopolskim.

Dania Oyakata dostępne są w czterech smakach inspirowanych kuchnią japońską: Japoński Klasyczny, Kurczak Teriyaki, Wołowina smak Wasabi, Japońskie Curry. W ofercie firmy są dostępne również zupy Oyakata Ramen w kubkach: Miso, Chicken, Soy sauce, Pork oraz w torebkach: Miso, Chicken, Soy sauce.

Obecnie materiały reklamowe emitowane są w telewizji, w internecie oraz na citylightach w 8 największych miastach w Polsce.

Za strategię i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, należąca do Publicis Groupe. Spark Foundry współpracuje z Ajinomoto od 2018 roku. Wcześniejsze działania opierały się głównie na lokalnychkampaniach OOH, które były prowadzone nie tylko w Polsce, ale również na rynku niemieckim.

Joanna Hamdan 10142 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }