Skyr z Piątnicy sposobem na krzepę, że hej!

W najnowszej kampanii jogurtów typu islandzkiego Piątnica akcentuje ich naturalne pochodzenie, podkreśla znaczenie aktywnych form spędzania wolnego czasu oraz chwil spędzonych wspólnie z bliskimi.

OSM Piątnica z początkiem lutego wystartowała z kampanią reklamową jogurtów typu islandzkiego Skyr.

Spoty podkreślają naturalny charakter tej pożywnej przekąski – jogurty typu islandzkiego Skyr z Piątnicy mają krótki skład i posiadają wysoką zawartość białka.

Wraz z rozpoczęciem nowej kampanii, Piątnica wprowadziła kolejny, szósty już smak jego pitnej wersji – truskawka-kiwi.

Jak zapewnia producent dzięki licznym wariantom smakowym produktu, każdy znajdzie coś dla siebie: zwolennikom tradycyjnych smaków przypadną do gustu jogurty truskawkowe, jagodowe, a dla smakoszy owocowych połączeń: egzotyczny miks mango-marakuja oraz truskawka-kiwi. Skyr waniliowy i naturalny to idealne propozycje dla preferujących klasyczne smaki. Ten ostatni zawiera najwięcej białka spośród całej linii i stanowi doskonałą bazę do koktajli.

Kampania reklamowa jogurtów Skyr pitny i łyżeczkowy wystartowała 3 lutego. Spoty 15” oraz 30” będzie można zobaczyć w TV, VOD oraz You Tube.

Joanna Hamdan 10444 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.