Durex ze Strefą Marki na Allegro

To efekt umowy pomiędzy koncernem Reckitt Benckiser - właścicielem marki oraz spółką Style Group, wchodzącą w skład Grupy Kapitałowej Primavera Parfum.

Dzięki nawiązanej współpracy już wkrótce powstanie Strefa Marek Allegro dla produktów intymnych Durex. To miejsca z szerokim asortymentem oryginalnych przedmiotów znanych firm. Utworzenie strefy wymaga przejścia wielostopniowej weryfikacji dokonywanej przez Allegro pod kątem oceny potencjału biznesowego samego partnera oraz marki, jaką reprezentuje. Dzięki temu użytkownicy internetu zyskują pewność, że dostępne tam produkty są oryginalne i można je kupić w atrakcyjnych cenach.

Jak wynika z danych TradeWatch, w 2019 r. rynek prezerwatyw na Allegro szacowany był na kwotę 12,5 mln zł, z czego ponad 8,5 mln zł przypadło w udziale właśnie tej marce. Sama sprzedaż produktów Durex wzrosła r/r o 21%. W tym roku Reckitt Benckiser planuje zwiększyć sprzedaż marki na Allegro aż o 50%, w czym ma mu pomóc rozbudowana kampania marketingowa oraz współpraca ze Style Group.

- Dynamiczny wzrost kanału e-commerce w Polsce otwiera przed markami nowe możliwości dotarcia do konsumenta. Dostęp do danych oraz szerokie spektrum narzędzi pozwalają odpowiednio dostosowywać ofertę do potrzeb odbiorców. Obserwujemy duży potencjał do dalszych wzrostów w kanale online dla marki Durex. Coraz więcej konsumentów docenia dyskrecję oraz swobodę wyboru szerokiego asortymentu towarów intymnych, jakie oferuje kanał e-commerce. Dzięki współpracy strategicznej ze Style Group dajemy im taką możliwość - przekonuje Aleksandra Depta, ekspert ds. e-commerce w Reckitt Benckiser.

W ramach współpracy, w ciągu roku zostanie obsłużonych ponad 110 tysięcy zamówień. Prognozowane, roczne przychody ze sprzedaży produktów Durex poprzez Strefę Marki Allegro wyniosą ok. 5,8 mln złotych.

Sprzedaż marki Durex w internecie to dopiero początek współpracy z koncernem Reckitt Benckiser. W niedalekiej przyszłości planowane jest uruchamianie kolejnych Stref Marek Allegro – między innymi dla takich brandów jak: Veet, Dettol i Scholl.

- Kolejne strefy chcemy uruchomić już na przełomie pierwszego i drugiego kwartału tego roku - mówi Janina Karasek, współwłaściciel i dyrektor ds. rozwoju Primavera Parfum.

Joanna Hamdan 10177 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }