Tomasz Karolak wkręca Katarzynę Zielińską

A wszytko w ramach nieszablonowej promocji burgera Maestro z oferty McDonald'sa.

W pełnej 6-minutowej wersji filmu widzowie poznają dokładny przebieg spotkania Tomasza Karolaka i Katarzyny Zielińskiej. Realizacją, we współpracy z aktorem, zajął się Jan Komasa, reżyser nominowany do Oscara. Skrót filmu będzie emitowany jako reklama telewizyjna.

To kolejny spot z serii, utrzymanej w klimacie eksperymentu. W poprzednich realizacjach goście małych burgerowni zaskakiwani byli smakiem burgera Maestro. W najnowszej kampanii McDonald’s sprawdza, jak gwiazda, mająca wysokie oczekiwania, zareaguje w sytuacji, gdy dobry znajomy postawi przed nią tacę z burgerem Maestro.

Kampania wystartowała 5 lutego i promuje powracającą do oferty sieci linię burgerów Maestro.

Za strategię i koncepcję kreatywną kampanii odpowiada DDB Warszawa, za zakup mediów OMD, komunikację PR zrealizowała agencja 24/7Communication. Produkcję video zrealizowało OTO Film.

Joanna Hamdan 10177 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }