Kolejne lokalizacje, e-sklep i nowe marki

Taki był 2019 r. dla drogerii Hebe.

W ubiegłym roku Hebe postawiło na ekspansję, otwierając 46 nowych lokalizacji w miejscach dogodnych dla swoich klientów na terenie całej Polski. Tym samym 2019 r. sieć zamknęła liczbą 273 sklepów, w tym 245 drogeriami i 28 samodzielnymi aptekami.

Dwie z największych drogerii zostały otwarte w warszawskich centrach handlowych – w Galerii Młociny oraz w CH Westfield Arkadia. Hebe rozwijało także koncepcję store in store m.in. z marką Revolution Makeup, a w drogerii w CH Westfield Arkadia również z marką Inglot.

Ofertę sieci dopełnił uruchomiony w lipcu ub.r. sklep internetowy www.hebe.pl.

W minionym roku sieć skupiła się także na najnowszych trendach, rozwoju marek własnych m.in. Hebe Professional oraz Hebe Cosmetics oraz kategorii kosmetyków naturalnych, w tym produktów do makijażu. 

Joanna Hamdan 11290 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.