"Z miłości do oliwy"

Pod takim hasłem marka Monini wystartowała z kampanią telewizyjną.

Spot opowiada prawdziwą historię rodziny Monini, która od trzech pokoleń tworzy oliwy.

W telewizji spoty emitowane są w wersjach 30- i 15-sekundowych, natomiast w kinach w wersji minutowej.

Za zakup mediów odpowiedzialny jest LVL Up Media a za strategię i kreację Mindset Agency. Reżyserią zajął się Kuba Michalczuk, produkcją Watchout Studio, zaś postprodukcją Xantus Studio.

Joanna Hamdan 10485 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.