Oreo z rekordem Guinessa

Padł rekord Guinnessa w kategorii "Najwięcej osób moczących ciastka". Dokonali tego pracownicy Mondelēz International .

Oreo to największa marka w portfolio Mondelēz International. W 2019 r. wartość sprzedaży ciastek Oreo osiągnęła rekordową wartość 3,1 miliarda dolarów. Z tej okazji Mondelēz International zaprosił swoich pracowników na całym świecie do wspólnej zabawy, która nawiązuje do rytuału jedzenia Oreo – „Przekręć, Poliż, Zamocz!” (Twist, Lick, Dunk!).

30 stycznia o godzinie 8:00 czasu środkowego (o 15:00 czasu polskiego) rozpoczęło się transmitowane na żywo wydarzenie, podczas którego 5 066 pracowników Mondelēz International, reprezentujących 32 kraje, ustanowiło nowy rekord Guinnessa. Do wspólnej zabawy dołączył także zespół w warszawskim biurze Mondelez Polska.

– Jesteśmy dumni z rekordowej sprzedaży marki Oreo. To doskonała okazja, żeby wspólnie z pracownikami Mondelēz International na całym świecie świętować ten sukces, a przy okazji dobrze się bawić – powiedział Dirk Van de Put, prezes i dyrektor generalny Mondelēz International. – Oczekujemy dalszego rozwoju tej marki i mamy nadzieję osiągnąć więcej rekordów w przyszłości.

Każdego roku sprzedaje się około 34 miliardów ciastek Oreo, co oznacza 92 miliony dziennie. Szacuje się, że od czasu ich premiery w roku 1912, zostało sprzedanych około 500 miliardów ciastek Oreo.

Oreo to jedna z sześciu należących do Mondelēz International marek, których wartość wynosi ponad miliard dolarów. Wśród nich znajdują się również Milka, Cadbury Dairy Milk, Ritz, Trident i Halls.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.