Moreso wystartowało z ogólnopolską kampanią

Marka z portfolio firmy ROS-SWEET promuje w niej nową linię przekąsek Quick Choco.

W kampanii przewidziano działania z obszaru influence marketingu, do których zaproszono kilku znanych influencerów lifestylowych oraz kilkudziesięciu micro influencerów. Całość zostanie wzmocniona intensywną kreacją m.in. w social mediach, na portalach tematycznych oraz aplikacjach.

Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności Quick Choco, a co za tym idzie wsparcie sprzedaży w miejscach, w których produkt jest obecnie dostępny.

Jak podkreśla producent nowa linia przekąsek zyskuje bardzo wiele pozytywnych opinii jednak wciąż konsumenci wiedzą, o niej zbyt mało. Ważnym elementem podjętych działań jest, więc forma przekazu, w której podkreślone zostały trzy najważniejsze atuty Quick Choco – wysoka jakość, oryginalny smak oraz poręczność opakowania.

Na potrzeby kampanii stworzona została strona internetowa, dzięki której każdy może dowiedzieć się więcej, o produkcie a przy okazji sprawdzić w jakim sklepie jest dostępny.

Quick Choco to połączenie polskich pestek dyni oraz belgijskiej czekolady. W ofercie dostępne są dwa smaki – polskie pestki dyni w ciemnej czekoladzie belgijskiej z dodatkiem soli himalajskiej oraz polskie pestki dyni w mlecznej czekoladzie belgijskiej.

Joanna Hamdan 10448 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.