Bonduelle promuje mrożonki Kaszetka

Kampania zakłada promocję produktów w digitalu ze szczególnym uwzględnieniem dotarcia do młodych odbiorców, którzy cenią wygodę oraz szybkość przygotowania posiłków.

Jest przede wszystkim skierowana do fanów seriali oraz gier komputerowych, którzy poszukują szybkiego i atrakcyjnego posiłku.

Została zaplanowana z uwzględnieniem zainteresowań, konkretnych kanałów i wyszukiwań związanych ze zdrowym odżywianiem, dzięki czemu uda się uzyskać efektywny jej zasięg przy jednoczesnym utrzymaniu precyzyjnego dotarcia do grupy docelowej. 

Kampania wykorzystuje cały wachlarz kanałów dotarcia (Facebook, Google, YouTube, Programmatic) i najbardziej funkcjonalne formaty w postaci banerów, animacji i wideo.

Joanna Hamdan 10448 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.