Wódka Potocki, Nemiroff czy Cinzano w ofercie ... Coca-Coli

Coca-Cla HBC Polska uruchomiała właśnie dystrybucję wyrobów produkowanych przez wytwórnie Potocki i Nemiroff, a od końca lutego dystrybucja obejmie także część produktów należący Grupy Campari.

Nowe produkty, które powiększą ofertę Coca-Cola HBC, należą do kategorii alkoholi premium. Są to: wódka Potocki, wódki Nemiroff z wariantami DeLuxe i Original oraz produkty Grupy Campari: Cinzano, gin Bulldog i Bickens, tequila Espolon czy likiery Grand Manier oraz Frangelico.

- Poszerzenie oferty dystrybucyjnej o całkowicie nowy asortyment jest częścią konsekwentnie realizowanej strategii 24/7, zakładającej m.in. oferowanie konsumentom pełnej gamy produktów, na każdą okazję. Strategia 24/7 jest jedną z podstaw rozwoju zarówno Coca-Cola HBC Polska, jak i całej Grupy Coca-Cola HBC - tłumaczy decyzję o włączeniu alkoholi do portfolio Jaak Mikkel, prezes zarządu Coca-Cola HBC Polska.

- Zgodnie z tą strategią, sukcesywnie poszerzana jest oferta handlowa firmy o całkowicie nowe kategorie produktów, nieobecne do tej pory w sprzedawanym asortymencie. Dzięki temu, Coca-Cola HBC znana dotychczas z produkcji i dystrybucji napojów bezalkoholowych, stać się ma uniwersalną firmą szeroko rozumianego sektora napojowego - dodaje.

Dystrybuowane przez Coca-Cola HBC Polaka produkty alkoholowe dostępne będą w sprzedaży w całej Polsce.

Joanna Hamdan 10177 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }