Fioletowa Strefa Kibica po raz kolejny na stoku w Istebnej

Od godziny 7:00 na gości czekać będzie m.in. gorąca czekolada, słodkości, strefa VR ze skokami narciarskimi 3D, fotobudka, strefa relaksu, animacje, upominki i konkursy z nagrodami oraz DJ.

Milka, oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich, kolejny rok z rzędu zachęca Polaków do tego, aby byli Sercem z Naszymi.

Jedną z atrakcji, przygotowanych przez markę w ramach długofalowej kampanii, są Strefy Kibica. Po raz kolejny zawitają na stoki narciarskie, w tym do Istebnej.

Relacje z Zimowych Miasteczek Milka będą transmitowane na żywo w programie TVP2 „Pytanie na śniadanie”.

Już w nadchodzący weekend na stoku w Ośrodku Narciarskim Złoty Groń w Istebnej marka, otworzy kolejną w tym sezonie Strefę Kibica. Od godziny 7:00 na gości czekać będzie m.in. gorąca czekolada, słodkości, strefa VR ze skokami narciarskimi 3D, fotobudka, strefa relaksu, animacje, upominki i konkursy z nagrodami oraz DJ.

Strefy Milka – gdzie i kiedy?

1. Istebna (Złoty Groń) - 01-02 luty - aktywność strefy 07:00-15:00 (godzina otwarcia wyciągów 08:00-21:00, z przerwą na ratrakowanie stoku 16:00-17.00).

2. Stronie Śląskie (Stacja Narciarska Czarna Góra) - 08-09 luty - aktywność strefy 07:00-16:00 (godzina otwarcia wyciągów 09:00-21:00, z przerwą na ratrakowanie stoku 16:00-17.00).

3. Duszniki Zdrój (Winterpol Zieleniec) - 15-16 luty - aktywność strefy 07:00-16:00 (godzina otwarcia wyciągów 09:00-21:00).

Strefy Kibica to element kolejnej odsłony długofalowej kampanii prowadzonej pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi”, która wystartowała wraz z rozpoczęciem sezonu skoków narciarskich 2019/2020.

Za operacyjne zarządzanie kampanią oraz działania eventowe, w tym przygotowanie Stref Kibica, odpowiada agencja event-factory, za kreacje kampanii – agencja Carla Zuri, produkcję spotu – dom produkcyjny Truskavka. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshire. Za obsługę loterii oraz przygotowanie materiałów graficznych odpowiada IQ Marketing. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Joanna Hamdan 10448 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.