"Mamy kota na punkcie mleka"

Rusza kolejna edycja bezpłatnej kampanii sfinansowanej ze środków Funduszu Promocji Mleka i skierowanej do uczniów w wieku 6-10 lat, ich rodziców i nauczycieli.

Kampanię „Mamy kota na punkcie mleka” realizuje Polska Izba Mleka we współpracy z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka.

Akcja ma na celu zwrócenie uwagi najmłodszych na zalety mleka i produktów mlecznych oraz wskazanie powodów, dla których powinny być one obecne w codziennej diecie.

Aby wiedza ta została przekazana dzieciom w sposób atrakcyjny, zadbają o to kot Mleczysław i Mleczna Kita – bohaterowie kampanii. Atrakcyjne materiały edukacyjne, ciekawe konkursy z nagrodami oraz możliwość przeprowadzenia wyjątkowych zajęć w oparciu o kocie materiały - to tylko niektóre z korzyści wynikających z wzięcia udziału w programie.

Aby dołączyć do programu, wystarczy wypełnić deklarację, którą można znaleźć na stronie www.kochammleko.pl i przesłać ją drogą elektroniczną na adres: promocja@izbamleka.pl lub wysłać pocztą na adres: Polska Izba Mleka, ul. Mickiewicza 7 lok. 23, 15-213 Białystok.

Mleczna kampania obejmuje swoim zasięgiem szkoły z całej Polski, a udział w programie jest całkowicie bezpłatny.

Placówki mogą zgłaszać się do udziału w programie przez cały 2020 r.

Joanna Hamdan 10448 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.