Barilla ruszyła z nową odsłoną kampanii reklamowej

Kolejny raz zagościł w niej duet - Roger Federer i Davide Oldani.

Występujący w kampanii tenisista Roger Federer i szef kuchni odznaczony gwiazdką Michelin Davide Oldani serwuje zebranym w kuchni gościom spaghetti z pomidorami, kaparami i oliwkami.

Przepis zachwyca prostotą, a zarazem oryginalnością składników typowych dla kuchni śródziemnomorskiej, które wraz z makaronem Barilla tworzą doskonałe połączenie smaków.

Kampania wystartowała 27 stycznia.

Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Media Direction OMD. Działaniami public relations zajmuje się agencja Pegasus Group. Za aktywności w ramach kanałów social media i przygotowanie formatów digital video odpowiada agencja F11.

Joanna Hamdan 10448 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.