Z wizytą w Bio Family w Warszawie [GALERIA]

Od 25 stycznia działa pierwszy w stolicy ekologiczny supermarket sieci Bio Family. W godzinach pracy załogi zakupy może zrobić tu każdy. Nocą i w dni wolne od handlu tylko za pomocą aplikacji.

Sklep ma ok. 300 metrów sali sprzedaży i oferuje wyłącznie certyfikowane produkty bio (docelowo do 8000 SKU). Wśród nich są świeże mięso i wędliny, sery i nabiały, owoce i warzywa, pieczywo, przyprawy, kawy i herbaty, artykuły spożywcze dla dzieci i niemowląt, produkty bezglutenowe, bez laktozy, wegańskie.

Z produktów gotowych można znaleźć tu m.in. pierogi czy naleśniki, jak również zupy czy surówki. Dostępne są również gotowe mrożonki bio do przygotowania smoothies lub dań z patelni. Oferta obejmuje certyfikowane kosmetyki i środki czystości.

Sklep zajął lokal po banku. Powstał w bardzo dobrej lokalizacji na Sadybie: u zbiegu ulic Powsińskiej i świętego Bonifacego. W okolicy jest sporo biur, ale też dość prestiżowe osiedle domów jednorodzinnych. Naprzeciw działa centrum handlowe Sadyba Best Mall.

Jak dowiedział się serwis handelextra.pl część wyposażenia została przeniesiona tu z zlikwidowanego supermarketu w Konstancinie. Wybór produktów czy dostęp całodobowy za pomocą aplikacji są takie same, jak w pozostałych supermarketach Bio Family. Sklep jest dwupiętrowy. Na antresoli swoje miejsce na półkach znalazły m.in. kawy, herbaty, słodycze oraz artykuły drogeryjne.

W godzinach pracy pracowników zakupy może zrobić tu każdy. Nocą i w dni wolne od handlu tylko za pomocą aplikacji. Personel jest dostępny od poniedziałku do piątku od 8 do 22, w soboty od 9 do 21 i niedziele handlowe od 10 do 20.

25 stycznia, czyli w dniu otwarcia supermarketu odbyły się liczne degustacje dla klientów, aby mogli spróbować i poznać nowe certyfikowane produkty bio. Stanowiska degustacyjne były przygotowane przez samych producentów i hodowców.

- Dzięki temu klienci mogli porozmawiać bezpośrednio z przedstawicielami i poznać szczegóły, między innymi o różnicach między certyfikowaną produkcją lub hodowlą bio a konwencjonalną – wyjaśnia nam Natasza Świtalska, współwłaścicielka sieci Bio Family.

Były również rozdawane próbki produktów od producentów, jak i darmowa kawa bio ze zlokalizowanego w sklepie kącika kawowego. Jest tu również kącik dla dzieci z zabawkami i kolorowankami.

Więcej o sklepie w marcowym wydaniu miesięcznika „Handel”.

Katarzyna Pierzchała 3179 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }