Aneta Kręglicka ambasadorką marki Yoskine

Wizerunek Miss World, modelki, fotomodelki oraz businesswoman uświetni kampanię promocyjną marki.

Należąca do Dax Cosmetics marka - Yoskine ma nową ambasadorkę - byłą miss świata Anetę Kręglicką. - Wizerunek marki Yoskine doskonale współgra z tak wyrazistą osobowością. Aneta Kręglicka jest kobietą o silnym charakterze, z pasją do działania, niebywale angażującą się w to, co robi. Czuję, że to będzie nieprzeciętna współpraca. Przed nami ważny okres w rozwoju marki - mówi Dorota Dobrzycka, dyrektor marketingu Dax Cosmetics.

Aneta Kręglicka będzie wspierać markę Yoskine swoim wizerunkiem we wszystkich przedsięwzięciach. Promocja kosmetyków z jej udziałem obejmie telewizję, prasę, internet. Spoty reklamowe pojawią się w największych kanałach telewizyjnych. W planie jest także kampania reklamowa w magazynach kobiecych, m.in. Vogue, Twój Styl. Planowane są też działania w internecie oraz aktywności PR.

Kampania obejmie m.in. linie Yoskine Imperial, Yoskine Okinawa Green Caviar, Yoskine Tsubaki Slim Body, a także lansowane nowości. Pierwsza odsłona kampanii nastąpi już w lutym.

Współpraca ambasadorska z Anetą Kręglicką ma podkreślić prestiż marki Yoskine, zwłaszcza teraz, po premierze semi-selektywnej linii Yoskine Imperial. Projekt ma także budować świadomość i wzmacniać wizerunek marki jako kosmetyków dla kobiet aktywnych i wymagających, dbających o harmonię w życiu i przykładających wagę do swoich wyborów.

Joanna Hamdan 10209 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }