VIVO! Lublin z szerszą ofertą gastronomiczną

W centrum handlowym pojawiły się dwa nowe punkty.

Swój pierwszy lokal w Lublinie otworzyła sieć burgerowni Pasibus, która w ofercie ma tworzone od podstaw burgery podawane z autorskimi sosami, oryginalną bułką i własnoręcznie zmieloną 100% wołowiną. Menu uzupełniają kulki serowe, Pasi bataty czy własne, markowe piwo. Pierwsza w Lublinie restauracja tej marki znajduje się na poziomie +1 VIVO! i wyposażona jest w 93 miejsca siedzące. Lokal zajmuje powierzchnię prawie 303 mkw.

Kolejną nowością w VIVO! Lublin jest Palm Smoothie Bar – wyspa znajdująca się na poziomie +1. To miejsce, w którym na oczach klientów przygotowywane są soki oraz koktajle owocowe.

Ponadto w styczniu w nowej lokalizacji otworzyła się kawiarnia Coffee Factory – miejsce wyróżniające się produktami wysokiej jakości, unikalnymi recepturami i oryginalną kawą. Kawowe menu uzupełniają ciasta, kanapki i tarty. Lokal znajduje się na poziomie +1 i zajmuje powierzchnię 95 mkw.

VIVO! Lublin to centrum handlowo-rozrywkowe ze 150 lokalami handlowo-usługowymi, znajdującymi się na przestrzeni  38 000 mkw. powierzchni handlowej. Trzy poziomy parkingu podziemnego oferują ponad 1400 miejsc postojowych. Otwarcie obiektu miało miejsce 4 marca 2015 r., a 4 lata później austriacki inwestor Immofinanz zakończył proces integracji swojego największego centrum handlowego w Polsce z marką VIVO!, zmieniając tym samym nazwę obiektu na VIVO! Lublin. Zarządcą obiektu jest firma CBRE.

Joanna Hamdan 11286 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.