Kawa Circle K z mocą pomagania

Na stacjach sieci w całej Polsce ruszyła kampania, której celem jest zgromadzenie środków na realizację drugiej edycji programu edukacyjnego "Drogowe ABC", organizowanego we współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem.

Od 15 stycznia do 18 marca z każdej kawy, herbaty lub gorącej czekolady zakupionej na stacjach Circle K w całej Polsce, firma przekaże 10 groszy na realizację programu „Drogowe ABC”.

Ciepłe napoje z ekspresu można samodzielnie przygotować w specjalnie zaprojektowanym kubku nawiązującym do szaty graficznej programu edukacyjnego.

Kampania wspierana jest także medialnie poprzez spoty telewizyjne, radiowe oraz promocję w Internecie, także z udziałem influencerów.

W program zaangażowali się również ambasadorowie Circle K – Tomasz Kuchar i Karolina Pilarczyk.

"Drogowe ABC" to program edukacyjny organizowany przez Circle K Polska we współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem. Jego celem jest promowanie wiedzy na temat zasad bezpieczeństwa w ruchu drogowym wśród dzieci w wieku od 3 do 6 lat. Poprzez połączenie nauki i zabawy dzieci zdobywają wiedzę na temat bezpiecznego poruszania się na drodze.

W ubiegłym roku, dzięki pierwszej edycji programu 25 tys. dzieci z 242 przedszkoli w 12 województwach poznało zasady bezpiecznego uczestniczenia w ruchu drogowym. Druga edycja rozpocznie się w marcu. Program w całości finansowany jest ze środków przekazanych przez jego współorganizatora – firmę Circle K.

Szczegóły na: www.drogoweABC.pl i www.pck.pl.

Joanna Hamdan 10142 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }