RTV Euro AGD z nową dyrektor marketingu

Z początkiem stycznia Sylwia Kocon objęła stanowisko dyrektor marketingu w RTV Euro AGD i odpowiada za strategię oraz całość działań marketingowych sieci - ATL, BTL, social media, e-mail marketing i CRM.

Przez ostatnie dwa lata Sylwia Kocon związana była z OSM Piątnica, w której pełniła funkcję dyrektor marketingu. Wcześniej przez 2,5 roku pracowała jako dyrektor marketingu w sieci sklepów Mila (poprzednio Polomarket), a w latach 2011-2014 w Unilever Polska była początkowo brand building director Poland & Baltics for Personal Care, a później brand building director CEE for House Hold Care Category oraz brand building director Poland and Baltics for Home Care.

Sylwia to autorka wielu nagradzanych kampanii reklamowych. Dwukrotnie zdobyła Effie – za kampanię marki Kujawski z pierwszego tłoczenia oraz za kampanię marki Fortuna, a także Cannes Lion za kampanię „Świeża ryba”.

– RTV Euro AGD to lider sprzedaży elektroniki użytkowej. To silna polska marka z 30-letnią tradycją, której klienci ufają – powiedziała Sylwia Kocon, dyrektor marketingu w RTV Euro AGD. – Możliwość dołączenia do firmy, która tak dynamicznie rozwijała się przez ostanie trzy dekady, konsekwentnie budując swoją pozycję i wprowadzając unikalne na rynku rozwiązania to dla mnie wyzwanie i przyjemność.

RTV Euro AGD to sieć sklepów, która na koniec 2019 r. liczyła 289 placówek w 186 miastach Polski. Szczegóły tutaj.

Ilona Mrozowska 3789 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.