Polomarket zadowolony z aplikacji mobilnej

Sieć Polomarket zapowiada wprowadzenie kolejnych rozwiązań w swojej aplikacji w II kwartale 2020 r. Jak na razie, w niespełna pół roku od jej uruchomienia, aplikację pobrało kilkaset tysięcy nowych użytkowników.

Z końcem sierpnia 2019 r. Grupa Polomarket, polska sieć supermarketów, uruchomiła aplikacją mobilną. W ciągu niespełna pół roku pobrało ją kilkaset tysięcy użytkowników. Dzięki e-polokarcie dostępnej w aplikacji, sieć znacząco powiększyła swój program lojalnościowy, zbliżając się już do 1,5 mln łącznie wydanych kart plastikowych i elektronicznych.

Od czasu uruchomienia aplikacja jest nieustannie rozwijana. Do tej pory operator wprowadził w niej m.in. jednorazowe, indywidualne kupony promocyjne na wybrane produkty oraz możliwość prezentacji produktów promocyjnych w formie wideo. Ponadto Polomarket udostępnił klientom kilka akcji lojalnościowych, w których mogli zbierać e-znaczki przy użyciu aplikacji i jako jedna z pierwszych sieci przeprowadził dedykowaną akcję wyłącznie dla użytkowników tradycyjnej Polokarty i e-polokarty.

- Wprowadzenie aplikacji mobilnej było kolejnym istotnym etapem w procesie digitalizowania naszej komunikacji i okazało się ogromnym sukcesem – mówi Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu Polomarket. - Pozwoliło nam rozszerzyć program lojalnościowy Polokarta o kilkaset tysięcy zupełnie nowych użytkowników, a także wdrożyć unikalny, wielokanałowy model komunikacji z klientem przy wykorzystaniu zintegrowanej trzyetapowej komunikacji e-mail, mobile push i sms. Dzięki czemu uzyskujemy wyjątkowo wysokie CTR przy optymalnych kosztach każdej kampanii, precyzyjnie docierając do naszych klientów – tłumaczy.

Aplikacja mobilna jest rozszerzeniem możliwości programu lojalnościowego tradycyjnej Polokarty. Jej użytkownicy mogą skorzystać ze wszystkich promocji dla posiadaczy standardowej karty lojalnościowej oraz dedykowanych ofert. Aplikacja umożliwia także dostęp do przepisów programu kulinarnego „Na Szlaku Smaku” z jednoczesną możliwością automatycznego tworzenia współdzielonych list zakupowych.

Grupa Polomarket to polska sieć supermarketów, którą tworzą spółki detaliczne prowadzące sklepy oraz spółka logistyczna. Sieć zaczynała w 1997 r. od 27 sklepów. Dziś jest to już ponad 280 placówek na terenie całej Polski i prawie 2,5 mld obrotu netto rocznie. Miesięcznie odwiedza je prawie 9 mln klientów.

Katarzyna Pierzchała 3735 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.