Polskie zapachy w malezyjskiej sieci drogerii

Polski producent kosmetyków zapachowych - Uroda Polska - podpisał kontrakt na dystrybucję w Malezji. Zapachy będą dostępne nie tylko w 50 punktach stacjonarnych sieci Shins, ale też w e-sklepie.

Jak mówi Łukasz Pietrzak, export manager, Uroda Polska, produkty firmy bardzo dobrze wpisują się w oczekiwania azjatyckiego klienta, czego efektem jest nawiązanie współpracy z malezyjską siecią drogeryjną Shins. Na jej półkach już od tego roku pojawią się m.in. wody perfumowane dla kobiet i mężczyzn marki BI-ES  –  Malezja będzie 45. krajem na świecie i 6. na Dalekim Wschodzie, w którym Uroda Polska prowadzi dystrybucję. Nowy partner spółki - Shins to jednak z największych sieci handlowych w Malezji z 50 sklepami w całym kraju i platformą zakupową o zasięgu międzynarodowym.

Przemysław Zaręba, kierownik biura PAIH w Kuala Lumpur tłumaczy, że Malezyjczycy są bardziej niż kiedykolwiek skorzy do wydawania pieniędzy na kosmetyki lepszej jakości, a grupę konsumentów sukcesywnie zasilają mężczyźni. Jak dodaje, rosnącą popularnością w Malezji cieszą też produkty ekologiczne i naturalne.  Malezja ma rynek kosmetyczny z bardzo dobrze rozwiniętą i szeroką ofertą produktową. Od jakiegoś czasu widzimy coraz silniejszy trend skłaniania się konsumentów w kierunku produktów pochodzenia naturalnego i organicznego. - Coraz więcej Malezyjczyków świadomie podchodzi do wyboru kosmetyków oraz pielęgnacji ciała w związku z czym jakość składników z których są wytwarzane mają coraz większe znaczenie. Europejskie pochodzenie i atrakcyjne opakowanie są istotną wartością dodaną, dzięki czemu klienci zainteresują się danym produktem – mówi Przemysław Zaręba.

Współpraca z tamtejszą siecią drogeryjną jest owocem misji biznesowej, którą zorganizowała właśnie Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH). Polska jest 6. największym producentem kosmetyków w Europie. - Rodzima branża rozwija się bardzo dynamicznie, zaś polskie firmy coraz śmielej i prężniej wkraczają na rynki zagraniczne, w tym do odległej Azji. Od kilku lat budują tam swoją obecność poprzez udział w kluczowych wydarzeniach branżowych. Zależy nam na kontynuowaniu promocji naszego kraju jako czołowego europejskiego producenta kosmetyków – mówi Maja Justyna, ekspertka Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu ds. branży kosmetycznej.

Uroda Polska to jeden z największych polskich producentów kosmetyków zapachowych. Spółka produkuje i dystrybuuje wyroby kosmetyczne takie jak wody perfumowane i toaletowe, perfumy, płyny po goleniu, dezodoranty. Wszystkie produkty dostępne są zarówno w Polsce, jak i za granicą, w kanałach tradycyjnych oraz w sieciach.


Ilona Mrozowska 3427 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }